Laitoin tänne eilen tämmösen kynttiläaiheisen ulkoasun. Tää on ihan kiva, mutta jokin mua vähän häiritsee. Jotenkin tän blogin otsikko ja toi kuva ei oikein sovi yhteen. Unelma ulkoasu olis ollut sellainen, missä olis ollut kuva jostain Loontooseen liittyvästä, esimerkiks Big Ben tai jokin vastaava Lontoon tunnus. Luulen kuitenkin että tää menee ihan hyvin näinkin, ainakin vähän aikaa. Tykkään kuitenkin aika paljon tosta kynttilöiden kuvasta, se on sopivan talvinenkin. Heti jos löydän jonkun Lontoo- tai muun kaupunkiaiheisen ulkoasun, tää lentää nurkkaan samantien! Mahdollisista löydöistänne voitte toki ilmoitella mulle. :--)

Mua on väsyttänyt tänään ihan kamalasti. Mun on ollut tarkotus mennä aikasin nukkumaan, mutta jotenkin se aina venähtää sinne puoleen kahteentoista. Eilenkin meni myöhään ja siitä kai johtuu tää mun väsymys. Koulussa olin aamutunneilla ihan kuollut, ja enkun koe oli aika rattoisaa tehä silmät ristissä. Meillä olis ollu uintia _keskellä_ päivää, mutta onneks mulle sattu oikeestikin huono aika kuukaudesta, joten ei tarvinnu keksiä tekosyytä miksi en mennyt sinne. Oli ihan kivaa kävellä parhaan kaverin kanssa keskellä koulupäivää.

Mua väsyttää nytkin ihan kamalasti ja oli tarkotus mennä käymään ulkona, mutta koska äiti oli vieny koirat jonnekin, niin mun innostus katos. En jaksanu lähteä lenkille yksin. Nyt ne tuli jo vähän aikaa sitten takasin, mutta mun innostus meni ohi, vaikka ehtisinkin vielä tosin hyvin menemään. Tekis mulle enemmän kun hyvää, mutta njääh, en mä tiedä. Huomennakaan en oikein voi käydä, kun menee ratsastustunnilla koko ilta. Lauantaina sitten.

Ihan oikeesti musta tuntuu, että mä nukahan ihan kohta. Pakko kuitenkin sinnitellä vielä hereillä ja mennä sitten illalla aikasin nukkumaan.