Niinpä niin. Aloitin bloggailun jälleen, vaikka sen jo kertaalleen lopetin motivaation puutteessa. En aio kertoa entisestä blogistani mitään, koska tahdon aloittaa täysin puhtaalta pöydältä tämän ja siihen valitettavasti kuuluu myös se, ettei kukaan enää löydä vanhaa blogiani (kyllä, se on vielä olemassa). Tässä välissä olen bloggaillut bloggerissa, pidin siellä sellaista ns. tyyli- / lifestyle -blogia, mutta se vasta tylsää olikin. Tai sanotaanko niin, että hauskaa niin kauan kun sitä kesti. Oon sellainen luonne, että mun täytyy saada kirjoittaa ajatuksiani ylös ja purkaa omaa oloani tekstiin, oli se sitten suunnatonta iloa tai pohjatonta surua. Kirjoittaminen on mulle ainoa ja oikea tapa saada ajatuksiani kasaan. Joten kaipasin enemmän tämän tyylistä blogia, paikkaa jonne mun ajatukset on tervetulleita. Tää on enemmän kuin päiväkirja ja se sopii mulle paremmin kuin se tyyliblogi.

Mä rakastan valokuvaamista. Räpsin kuvia päivittäin kaikesta mitä teen, tavaroistani ja lenkkipolulta. Sen takia aion hyödyntää näitä kuvia johonkin ja saatan laittaa niitä tänne näkyville hyvinkin usein. Joskus kun ei kirjoittaminen luista, on kiva kertoa päivästään pelkkien kuvien avulla. Siitä tulee tuo blogini kuvauksessa oleva lause "joskus kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa".

Blogin nimi on My sweet London dreams, koska mulla on paljon unelmia ja rakastan niiden kirjoittamista. Mun suurin unelma on muuttaa isona Lontooseen. Kerron tästä aiheesta myöhemmin enemmän, kun oikein innostun ja olen sillä ihanalla haaveilu tuulella. Tänään mä en ole.